25 Nisan 2009 Cumartesi

Sodomossmahn'la tanışın

Size ismini doğrudan verdiğim -bu çok ilginç insanı-, bana, ne nerede tanıdığımı, ne onunla nasıl denk gelip de tanıştığımı ve ne de onun bana ne derece yakın olduğunu sormayın boşuna; çünkü bu kriterler hakkında size söyleyebileceğim hiçbir şey yok. Zaten bende onun hakkında bu gibi kimlik ve yer belirleyici bilgileri sarfedecek kadar mangal gibi yürek ve bir o kadar geniş ciğer de yok!

İnanın bana; siz de benim yerimde olsaydınız; onun hakkında söyleyeceklerinizi ancak bu sınırlar içinde en baştan ifade ederdiniz. Böylece hem bedenen, hem ruhen daha sağlıklı şekilde yaşamaya devam ederdiniz!..

Sodomossmahn öyle-böyle bir şahsiyet değil! İnanıyorum ki; onun gibisini dünya üzerinde çok az kişi görmüştür. Görenlerin de büyük çoğunluğu, onun inanılmaz sırlarını o küçücük, ezik ruhlarında taşıyamadıklarından dolayı ya kafayı yemişlerdir, ya da hiçbir iz bırakmadan, ortadan kaybolmuşlardır!

Onun gibileri ile değil arkadaşlık etmek, yanından geçerken yüzüne dikkatlice bakmış olmak bile, sonradan insana hiç beklemediği sorumluluklar yükleyebilir.

Üzeri kapalı da olsa, kendisiyle benim iletişimimin hangi niteliklerde olduğundan bahsetmek isterim.

O hep kendi programına uyduğu zamanlarda arardı beni ve hiç mazeret kabul etmeden, benimle oturup, biraz zaman geçirmek istediğini belirtirdi. Akabinde de ben neredeysem, oradan kalkıp, bir acele onun bulunduğu adrese adeta uçardım.

Her seferinde farklı bir mekana çağırırdı beni. Daha doğrusu; tam güvenimi kazanana kadar beni hep dışarılarda bir yerlere çağırdı. Buralar toplumsal yerlerdi. Pahalısıyla, ucuzuyla, orta hallisiyle kafeler, restoranlar filan... Önemli olan zaten onu izlemek ve muhabbetine şahit olmaktı benim için.

Güvenime ve samimiyetime tamamen inandıktan sonra tabii onunla buluşmalarımız da boyutlanmaya başlamıştı. Artık adresini kesinlikle telafuz edemeyeceğim evinde de buluşmaya başlamıştık! Aman Allah'ım; böyle lüks ve güzel mimarisi olan bir ev ne zamandır görmemiştim ve belki de halen göremeyeceğim!..


Sizinle benim aramda dallanıp-budaklanacak uzun muhabbetimiz boyunca bu inanılmaz insan hakkında neler neler anlatacağım ve sizler belki bunları okudukça uyku sorunları bile yaşamaya başlayacaksınız. Bazılarınızın bir anlamda hoşuna gidecek bu muhabbetler ve okuduklarınızdan enerji, moral ve ilham alacaksınız. Ama bütün bu anlatacaklarımın aslında dişe dokunur en büyük yararı; Sodomossmahn gibi bir insanın da bu dünyada yaşıyor olduğunu öğrenmiş olmanız olacak. Mevcut sınırların dışına bu kadar yürekli ve umarsız şekilde çıkmış bir insanın halen bu dünyada yaşıyor olması, birçoğunuzun yüerğini ısıtacak, biraz korkutacak belki ama, yine de ruhunuzu daha da özgürleştirecek.

Unutmayalım lütfen; her şeyin bir bedeli olduğu gibi, ruhu daha özgür kılmanın da büyük ve akla gelmeyen bedelleri vardır!..

* * *

Tamamen yaşanan ve paylaşılan inanılmaz olayların ve bu olayların kahramanı olan Sodomossmahn'ın inanılmaz hayatından kesitlere şahit olmak için lütfen buraya tıklayın!




Hiç yorum yok: