11 Temmuz 2015 Cumartesi

Michael Jackson Röportajı

Ben yalnızca dürüst olmak isteyen, insanları mutlu etmeye çalışan biriyim.










Tanrı’nın bana ihsan ettiği yeteneğim aracılığıyla onlara biraz olsun ‘kaçış duygusu’ vermek amacım... Kalbim burada işte. Tüm yapmak istediğim bu...


Nasıl hatırlanmak isterdim?..


Dünya’ya bir miktar ışık ve kaçış getiren birisi olarak... Ayrıca sessiz çocukların sesi olarak da anılmak isterdim, çünkü onları seviyorum. Ben çocuklar 
için yaşayan birisiyim. Sokakta yiyecek yemekleri olmayan çocuklar görüyorum. Ben kör müyüm ki; onların ihtiyaçlarını görmezden geleyim?..

Sahneye çıktığım an sanki bir büyü bir yerlerden aniden gelir ve ruhu size çarpar ve tamamiyle kontrolünüzü kaybedersiniz.

Hiçbir zaman alkol ya da uyuşturucu kullanmadım. Hiç sarhoş da olmadım. Şampanyayı tatmışımdır, ama içmem. İnsanlar kadeh kaldırdığında; sadece bardağı kaldırırım.


Eğitim...


Eğitim; bir kişiye, tüm dünyaya karşı yeni bir bakış açısı kazandırır ve herhangi bir bireyin eğitim hakkına sahip olabilmesinden daha önemli bir şey yoktur. Çocuklarımızı daha çok

sevmek yerine, okullarımıza metal dedektörleri koyuyoruz.


Rekorları değiştirmeye başladığımda; EIvis Presley’in ve Beatles’ın rekorlarını kırdım ve ertesi gece bana ucube, homoseksüel, çocuk tacizcisi ithamlarında bulundular.

Ten rengimi 
beyazlattığımı söylediler. HaIkı bana karşı tavır aldırmak için herşeyi yaptılar. Bu bir komplo!. Ben bunları kendim için yapmıyorum. Kendim için yapsam; evime kapanır dansımı orada yapar, şarkımı orada söylerdim ve hiç sahneye çıkmazdım. Sahnede tamamiyle evimdeyim. Orası yaşadığım yerdir. Orası doğduğum yerdir. Orası güvende olduğum yerdir.


Dünya’daki en iyi eğitim; ustaları çalışırken izlemektir.


Ne söylüyorsam, onu ima ediyorumdur. Şarkı söylerken yaptığım gibi... İma etmediğim şarkıyı söylemem.


Bilginin size gelmesini beklemeyin; kendiniz aramak için zaman yaratın ve yol boyunca öğrenin. Neler olduğunu anlayabileceğiniz tek yol bu!..


Dünya Toplumu hipnoz kurbanı

Bu dünya toplu hipnozun kurbanı ve özgür olabilmemizin tek yolu televizyonumuzu kapatmak...

Kalabalıktan korkarım, sahnedeysem güvende hissederim. Mümkün olsaydı; sahnede

uyurdum. Ciddiyim...


Yalan ve Gerçek

Yalan, kısa mesafe koşucusudur, ama gerçek, maratonlar koşar.

Müziğimi üretirken, kendimi doğa’nın bir enstrümanı gibi hissediyorum. Dans ederken yapabileceğin en büyük hata 
düşünmektir. Hissetmelisin...
Dünyanın her köşesinde beni seven herkese sesleniyorum; her millete, her ırka, her dile.. Sizi kalbimin en derininden seviyorum, dua ediniz!


Saygı satın 
alınmaz, kazanılır.
Öylece boş otururken kendimi suçlu hissediyorum, çünkü biliyorum ki; bir şeyler yapabilirim.



Beni görmezden geldiniz diye görünmez mi oldum? YerIeri süpürüyor veya tavan boyuyor olsanız dahi; bunu dünyadaki herkesten daha iyi yapın!..


En iyi jüri çocuklardır, eğer onlara beğendirebilirsen, tamamdır. Beni gerçekten tanıyan herkes şunu iyi bilir ki; çocuklar hayatımdaki her şeyden önce gelir ve bir çocuğa asla zarar veremem.

Her zaman hayal edebilirsiniz ve hayalleriniz de gerçekleşebilir, ama onu “siz” gerçekleştirmek zorundasınız.

Paylaştığımız şu dünya, uzayda gezen bir kaya parçası değildir. Yaşayan

canIı bir varlıktır. Bizi korur, ve korunmayı da hak eder.

Çocuklar ‘hiçbirşey’de herşeyi bulurlar. Yetişkinler ise ‘herşey’de hiçbirşeyi...



Kıskançlıklarla Yaşamak

Sonuçta bu kıskançlıklarla yaşamak zorundasın. İncittiklerini düşünüyorlar. Beni hiçbirşey incitemez. Ne kadar büyük yıldızsan; o kadar büyük hedefsin. En azından konuşuyorIar. Konuşmayı bıraktıklarında; o zaman endişe etmelisin!..

Sevgiden daha üstünü yoktur ; varsa da dünyada değildir.
GözIerim dünya’daki en büyük kitaptır. Müzik kariyeri en uzun olan sanatçıyım ve yenilmez olarak seçilmiş olmaktan gurur ve onur duyuyorum. Hayatımdaki amacım; ilhamını almakta şanslı olduğum bu kutlu coşkuyu müziğim ve dansımla dünyaya sunmak...


Kaynak : Michael Jackson Sözleri 
http://www.neguzelsozler.com/ozlu-sozler/michael-jackson-sozleri.html


Hiç yorum yok: